iran-beauty

ساخت وبلاگ

جراح پلک خوب در تهران

جراح پلک خوب در تهران جراحی است که  با توجه به مهارتهای  کافی ودانش کافی که در زمینه این نوع جراحی دارد بهترین جراحی را انجام دهد به گونه ای که بیمار از نتیجه جراحی راضی باشد وهمچنین جراح خوب در تهران باید درهنگام مشاوره برای  جراحی صداقت لازم را با بیمار خود داشته باشد و در جلسه مشاوره آگاهی های  لازم را به بیمار خود بدهد تا بیمار در مورد جراحی دید آگاهانه داشته باشد.

جراح پلک خوب در تهران

 

اگر شما قصد انجام جراحی پلک را دارید باید باید در ابتدا یک جراح پلک خوب در تهران پیدا کنید شما بایدبه دنبال  یک جراح ماهر وبا تجربه در این زمینه باشید تا شما بتوانید عمل پلک را به بهترین شکل ممکن  وبا ایمنی  و اطمینان کامل انجام دهید تا شما بعد از جراحی  مشکلی پس از عمل پلک نداشته باشید.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بلفاروپلاستی, جراحی پلک , جراحی پلک چشم, نویسنده : رویا bee بازدید : 52 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 18:24

سایز پروتز سینه

سایزپروتز سینه  از موارد مهمی است که قبل از جراحی سینه باید به آن توجه کنید  سایز پروتز در بیشتر افراد بستگی به انتخاب فرد دارد.

سایز پروتز سینه

 

به طور کلی می توان گفت که  خانم هایی که قصد انجام جراحی سینه را دارند و می خواهند سایز خود را  به کمک پروتز سینه تغییر دهند به دو گروه تقسیم می شوند:

 

-کسانی که  بعد از حاملگی و زایمان و شیر دهی سینه های آنها دچار بد فرمی شده است ویا اینکه تحلیل رفته است  و فقط در دوران بارداری از و ظاهر سینه خود رضایت بودندمی تواننند با پروتز  ویا تغییر در سایز پروتز  به نتیجه دلخواه خود برسند.

 

-خانم های که جوان هستند اما  سینه هایشان کوچکی دارند و دوست دارند سایز  آن ها بزرگترشود.می توانند با توجه به سایز متفاوپروتز سینه بهترین آن را انتخاب کنند.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی سینه ,پروتز سینه, جراحی پلاستیک سینه, نویسنده : رویا bee بازدید : 51 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 18:20

جراحی قوز بینی

جراحی قوز بینی از جراحی زیبایی بینی  محسوب می شود یکی از دلایلی که بیشتر بیماران جراحی بینی را می خواهند انجام دهند به دلیل داشتن قوز بینی است.

 

جراحی قوز بینی چیست

 

این افردی قصد دارند با انجام جراحی شما می توانید قوز بینی خود را برطرف کنید وبا انجام این جراحی برآمدگی روی بینی شان را برطرف کنند تا ظاهری صاف بر روی پل بینی خود بعد از جراحی داشته باشند.افرادی که قوز بینی دارند و تمایل به انجام عمل قوز بینی دارند معمولا از نیم رخ صورت خود راضی نیستند.

 

برآمدگی یا قوز برروی بینی بیشتر به دلیل استخوان وغضروف موجود در پشت بینی  افراد ایجاد می شود به همین دلیل ایجاد قوز بینی در بین بیماران مختلف متفاوت است در انجام جراحی قوز بینی بیشتر پزشکان بهترین نتایج درمان را از این جراحی کسب می کند .

 

این را بدانید که برآمدگی روی بینی در بیشتر موارد تنها به دلیل شکستن و آسیب دیدگی بینی نیست و ممکن است این جراحی به دلایل ارثی نیز انجام شود . قوز بینی انواع  مختلفی دارد.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بینی , جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی استخوانی, نویسنده : رویا bee بازدید : 55 تاريخ : سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت: 18:53

جراحی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی که در حقیقت اصلاحی دیگربرای جراحی پلک می باشد. در حقیقت جراحی بلفاروپلاستی از روشهای جراحی برای زیبایی و اصلاح  پلک های پایین و بالا است.

 

جراحی بلفاروپلاستی چیست

 

همان گونه که می دانید جراحی بلفاروپلاستی در سالهای اخیردر بین افراد طرفداران بسیاری  پیدا کرده است با انجام  این گونه جراحی شما می توانید پوستهای اضافه در اطراف چشم را بردارید و در صورت نیازچربی اضافه توسط پزشک از این ناحیه تخلیه می شود.

جراحی بلفاروپلاستی هم برای پلک بالا ، هم برای پلک پایین  انجام می شودو شما می توانید جراحی بلفاروپلاستی را برای دو پلک فوقانی وپلکهای تحتانی با هم تحت جراحی قرار دهید. در بیشترمواقع پف پلکهای چشم بالا و پایین به صورت همزمان جراحی می شوند و این مشکل به راحتی برطرف می شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : جراحی بلفاروپلاستی , نویسنده : رویا bee بازدید : 58 تاريخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 15:42

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی پوست سینه است که به وسیله آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته  شده و بافت های باقیمانده به اطراف آن کشیده می شود وپزشک به پوست سینه شما شکل دوباره می دهد وبه این ترتیب خطوط سینه ها برای شما  مشخص می شود.

 

جراحی لیفت سینه

 

 

همان گونه که گفته شد جراحی لیفت سینه نوع جوانسازی سینه برای فرد است به مرور زمان با افزایش سن در سینه زنان تغییراتی ایجاد می شود و سینه شکل سفت خود را از دست می دهد. این تغییرات در بدن زنان به دلیل بارداری شیردهی افزایش یا کاهش وزن ،افزایش سن ،وراثت دربرخی از زنان  ایجاد می شود.

 

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه

این نکته را بدانید که لیفت بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه ها تاثیر گذار نیست. اگر فردی سینه های پرتری بخواهد می توانید ازگزینه لیفت برای بزرگ کردن سایز سینه ها استفاده کنید اگرشما سینه های کوچک و مناسب تر می خواهید می توانید با  لیفت سایز سینه ها ی خود را کاهش دهید.

منبع :http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 52 تاريخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 15:38